Digitális témahét 2019

Az intézmény tanulói  sajátos nevelési igényű, valamint különböző érzékszervi sérült (hallás-, látás-, beszéd fogyatékos) és mozgássérült fiatalok, ezért a projekt célja, hogy a gamification módszerének köszönhetően a tanulók  megtalálhassák azt a területet, ahol eredményesen működhetnek közre a csoportmunkában és segíthetik a csapat munkáját egymást támogatva. Ehhez, a már meglévő ismereteiket, illetve a mindennapi életben használt digitális eszközeiket kellett  felhasználniuk, amelyekkel megoldhatták az egy feladványokat és juthattak a következő állomáshelyre. A 16 lépésből álló, különböző kódokból és rejtvényekből összerakott feladatok során megismerkedhettek különböző kódolási technikákkal és mélyebb betekintést nyerhettek az intézmény mindennapos életébe.  A projekt végcélja a tanulással egybekötött játékélmény, csapatszellem kialakítása, melynek a legvégső momentuma, az iskola udvarán együtt elkészített intézményi logó megalkotása, felfestése.

A részletes projektterv letöltéséhez kattintson IDE. Projektterv (word dokumentum)